mandag den 22. juli 2013

Grill + mors onkel hjem fra Canada




I går var jeg til grill hos min mors kusine, hvor jeg så min mors onkel for første gang i 2 år da han har boet i Canada. Det var virkelig fedt at se ham og man kunne virkelig høre hans canadiske accent. På en måde var det lidt betryggende at se, at alt ligesom er normalt selv efter 2 år væk.


I dag har jeg været inde i byen og købe lidt småting, på cafeministeriet og ude på en lille cykeltur. Min mor syntes, at jeg skulle lave sådan en liste over ting jeg glædede mig til, så det gør jeg.

Jeg glæder mig til:
  • At få nogle gode venner (det er det jeg glæder mig allermest til og håber mest på!!!)
  • At se min skole
  • At se deres supermarkeder
  • At komme på stranden
  • At komme op i det store pariserhjul der er i Myrtle Beach
  • At møde Jackie og shoppe med hende
  • At møde mine værtsforældres familie
  • At bo i et hus da jeg næsten altid har boet i lejlighed
  • At prøve at have både en far og en mor
  • At have nye og spændende fag
  • At blive god og selvsikker til at snakke engelsk
  • At prøve hvordan det er at gå i en amerikansk skole
  • At se de andre udvekslingsstudenter
  • Smage deres mad
  • Thanksgiving (skal bare æde mega meget)
  • At rejse rundt i USA sammen med min værtsfamilie (de har snakket om alt muligt, b.la. Florida, måske New York i en weekend, Pennsylvania osv.)
  • At prøve at gå til en sport (har jeg aldrig gjort før, kun svømning i en meget kort periode)
  • (At komme hjem og være mega god til engelsk og måske se det andre udvekslingsstudenter fra MyEducation igen)
Jeg er skide nervøs for:
  • Ikke at få nogle venner
  • Ikke at kunne få rugbrød
  • Om jeg bliver nødt til at spise fed mad = mavepine i mit tilfælde
  • At savne min kæreste for meget
  • At min kæreste og jeg går fra hinanden på grund af året fra hinanden
  • At jeg ikke kan finde ud af det i skolen
  • At jeg ikke kan komme på de fag og sportshold jeg gerne vil fordi jeg er så dårlig til sport
  • At der er mange klamme insekter (:D)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar